Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

dinsdag 26 maart 2013

Kooien

 
Vandaag ben ik weer een "beetje dom" geweest. Ik ben aan het behangen en druk in huis. De vogels hebben dit met de nodige stress ondergaan. Al een tijdje speel ik met de gedachten om de kooi van Max weer op de standaard te zetten, omdat hij er niet zo gelukkig in leek te zijn. Als ik van mijn werk kom, merk ik dat hij opgelucht zijn plaatsje op de standaard inneemt. Omdat ik nu vrij ben en druk in huis bezig ben, nam ik het besluit om de kooi maar meteen weer op de standaard te zetten. Hoe dom. Wat gebeurt er. Precies de dingen die toentertijd redenen waren om de kooi lager te zetten. Hij blijft nu op zijn kooi en gaat deze fel verdedigen. Hij kijkt niet meer om naar de speelstandaard. Ook is er geen interactie meer met Noa. Met een stukje fruit heb ik hem van zijn kooi gelokt en toen meteen de kooi weggetrokken, zodat hij op de stadaard zit en er niet vanaf kan.
Weer wat geleerd!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten