Blauwvoorhoofdamazone

Blauwvoorhoofdamazone

zaterdag 11 augustus 2012

Verandering van voeding


Mijn papegaaien eten beiden Harrinsons brokken. De lifetime coarse. Mogelijk is deze brok te rijk voor Max. Het is denkbaar dat hij hierdoor het gehele jaar in voorjaarstemming is. Ik heb een andere brok geprobeerd, maar ook dit heeft geen invloed gehad op zijn gedrag. Even leek het erop dat het werkte. Of misschien wilde ik het wel heel graag. Wanhopig struin ik het internet af. Er staan wel soortgelijke verhalen gepubliceerd, maar altijd voor de duur van hooguit twee tot drie maanden. Gedragsmatig, wat doe ik verkeerd!
Na de vakantie hoor ik van de oppas dat Max lief is geweest, geen centje pijn. Geen agressief gedrag. Mogelijk is verandering van huis voor hem aanleiding in zijn gewone stemming terecht te komen.  Nog steeds hoopvol. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten